№7ЖОББМ мектебі бойынша инклюзивті білім беру және үйден оқытуды ұйымдастыру
барысында жүргізілетін іс-шаралар жоспары
2023-2024 оқу жылы
№ |
Іс-шаралар |
Күтілетін нәтиже |
Мерзімі |
Жауаптылар |
Ұйымдастырушылық жұмыс |
||||
1 |
2023-2024 жылдарға арналған білім беру мекемелеріндегі инклюзивті білім беруді және үйден оқытуды ұйымдастыру барысында жүргізілетін жоспар дайындау және бекіту. |
Жаңа оқу жылында инклюзивті білім беруді және үйден оқытуды ұйымдастыру барысындағы жұмыстар дайындалады |
Қыркүйек |
ПМПК мүшелері |
2 |
Мектеп бойынша үйден оқытылатын және инклюзивті білім алатын оқушылыр тізімін анықтау, ақпарат жинақтау. |
Мектеп бойынша үйден оқытылатын және инклюзивті білім алатын оқушылар тізімі анықталады, ақпарат жинақталады |
Тамыз-қыркүйек |
Мусабекова М.Д. Кайдагулова Д.С. |
3 |
«Мектептік консилиумдар құру және ерекше қажеттіліктері бар балаларға интенсивті, кең және арнайы қолдау көрсету» әдістемелік ұсынымдамасын негізге ала отырып, мектепішілік педагогикалық-психологиялық консилиум құру. |
Мектепішілік педагогикалық-психологиялық консилиум құрылады |
Тамыз-қыркүйек |
Мусабекова М.Д. Кайдагулова Д.С. |
4 |
Инклюзивті оқитын оқушылардың диагнозына байланысты оқу жоспарын анықтап,сабақ кестесін құрып, бекіту. |
Оқу жоспары құрылып, сабақ кестесі бекітіледі |
Тамыз-қыркүйек |
Кайдагулова Д.С. Пән мұғалімдері |
5 |
Мүмкіндігі шектеулі, психологиялық дамуы тежелген балаларды анықтау. 1,5,10 кластардың жаңа оқу жылына бейімделуін анықтау. |
Мүмкіндігі шектеулі, психологиялық дамуы тежелген балалар анықталады. |
Қыркүйек |
Психолог |
6 |
Тірек-қимыл қозғалысы шектеулі немесе басқа да мүгедек азаматтар үшін пандустар, қоршаулар, тайғаққа қарсы жабын, арнайы белгілер, сыртқы есікке қоңырау т.б. жұмыстарды ұйымдастыру. |
Мүмкіндігі шектеулі азаматтардың жағдайы жасалады. |
Ережеге сәйкес орындау |
Мектеп әкімшілігі |
7 |
Үйден оқитын оқушыға берілген БТҚ (компьютер) сабақ барысында пайдалану, мониторинг және динамикалық бақылау жүргізу |
Оқушы АКТ пайдалануға үйренеді |
Тоқсан сайын |
Пән мұғалімдері Кайдагулова Д.С. |
8 |
Инклюзивті және үйден оқыту барысында оқу-әдістемелік құралдар мен дидактикалық материалдар қорын жинақтау. |
Білім жетілдіру жүріп отырады. |
Жыл бойы |
Кайдагулова Д.С. |
9 |
Инклюзивті және үйден оқыту барысында жүргізілген жұмыстардың қорытынды есебі. |
Жұмыстар қорытындыланады, талданады. |
Тоқсан сайын, жыл соңында |
Пән мұғалімдері Кайдагулова Д.С. Психолог |
10 |
ПМПК кеңесін құру,отырыстарын жоспарлау. |
Жұмыстанады |
Қыркүйек |
Мектеп әкімшілігі ПМПК мүшелері |
Мұғалімдермен жұмыс |
||||
11 |
Инклюзивтік білім беру жағдайында балаларды оқыту бойынша мектепке дейінгі және жалпы орта білім педагогтарының біліктілігін арттыруын ұйымдастыру. |
Мұғалімдердің біліктілігі артады. |
Жыл бойы |
Мусабекова М.Д Кайдагулова Д.С. |
12 |
Инклюзивті білім беруді және үйден оқытуды ұйымдастыру барысында пайдаланылатын әдістемелік ұсынымдар мен әдістемелік нұсқаулармен таныстыру мақсатында коучингтер өткізу. |
Инклюзивті білім беруді және үйден оқытуды ұйымдастыру барысында жұмыстану бағытымен танысады, ақпараттанады. |
Қыркүйек - желтоқсан |
Кайдагулова Д.С. |
13 |
Мектептегі инклюзивті білім беру туралы ақпаратты БАҚ және әлеуметтік желі беттеріне жария ету. |
Инклюзивті білім беру туралы ақпаратты БАҚ және әлеуметтік желі беттеріне жарияланады |
Жыл бойы |
Айдарова А.К |
14 |
Пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек көрсету. |
Мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсетіледі |
Жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі |
15 |
Пәндердің берілуіне бақылау жүргізу. |
Жұмыстар, пәннің берілу сапасы бақыланып отырады. |
Жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі |
Оқушылармен жұмыс |
||||
16 |
Үйден оқытылатын оқушыларды оқулықпен қамтамасыз ету. |
Оқулықпен қамтамасыз етіледі. |
Қыркүйек |
Кітапханашы, сынып жетекшісі |
17 |
Үйден оқытылатын және инклюзивті білім алатын оқушылардың тұрғын-жай актісін жүргізу. |
Ата-анасымен, отбасы жағдайы, отбасындағы баланың көңіл-күйі анықталады. |
Оқу жылының басында |
Әлеуметтік педагог |
18 |
Үйден оқытылатын, инклюзивті оқитын оқушының әлеуметтік ортасымен араласуын, бос уақытында немен айналысатына сараптама жасау. |
Оқушылардың бос уақыты ұйымдастырылады |
Жыл бойы |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
19 |
Түзету дамыту мақсатында жұмыстар жүргізу. |
Түзету дамыту мақсатында жұмыстар жүргізіледі. |
Жыл бойы |
Психолог, әлеуметтік педагог |
20 |
Болашақ мектепке қабылданатын даярлық топ тәрбиеленушілерінің мектепке психологиялық дайындықтарының деңгейін анықтау. |
Мектепке дайындық деңгейі анықталады. |
Сәуір-мамыр |
Психолог |
21 |
Ерекше қажеттіліктері бар балаларды түрлі іс-шараларға, үйірмелерге қатысуын қамтамасыз ету және жүргізілген жұмыстарының қорытындылары мен жетістіктері туралы мәлімет жинақтау. |
Ерекше қажеттіліктері бар балаларды түрлі іс-шараларға, үйірмелерге қатысуын қамтамасыз ету және жүргізілген жұмыстарының қорытындылары мен жетістіктері туралы мәліметтер жинақталады |
Жыл бойы |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
22 |
Үйден оқытылатын, инклюзивті оқитын оқушыларды дәрігерлік бақылауда ұстау. |
Денсаулығы бақыланады. |
Жыл бойы |
Тулекова М.М |
Ата-аналармен жұмыс |
||||
23 |
Үйден оқытылатын, инклюзивті оқитын оқушының ата-аналарымен жеке кездесу. |
Ата-аналарға жан-жақты көмектер, кеңестер беріледі. |
Қажет кезінде |
Мектеп әкімшілігі ПМПК мүшелері |
24 |
Ата-аналарға арналған ашық жиналыстар өткізу. |
|||
25 |
Әлеуметтік-психологиялық қызметтер көрсету, ата-анасына кеңестер беру. |
Жыл бойы |
Психолог, әлеуметтік педагог |
|
26 |
Даярлық топ сыныптарының ата-аналар жиналысында баяндама оқу, психологиялық зерттеу жүргізу. |
Сәуір-мамыр |
Психолог |